MAIN MASAK-MASAK BERSAMA ANAK-ANAK....

 Assalamualaikum semua para pemabaca yang dikasihi...dah tengah malam ni saje nak mengarang cerita...satu lagi aktiviti menarik yang saya selalu buat bersama anak-anak...MAIN MASAK-MASAK dengan anak-anak...Alhamdulillah...anak-anak ada minat dan mempunyai bakat semulajadi dalam bab memasak ni...So,lepas ni bolehla ibu diorang pulak jadi pemerhati dari jauh..hehehe..banyak juga aneka resepi yang saya dah cuba buat bersama anak-anak...Resepi asal banyak saya rujuk dalam internet..tapi ade juga menu yang saya dan anak-anak olah dari resepi asal...hehe..Kat bawah ni antara gambar-gambar yang sempat di ambil..Nanti lain kali kalau ada menu best-best saya akan masukkan di sini lagi ye..untuk cuci-cuci mata...simpan kat sini dulu...hihi...😍😘



Menu-menu yang menjadi kegemaran kami sekeluarga...😋😋


















Update 27/1/24 :
Antara menu-menu tambahan yang menjadi favourite kami sekeluarga...
 all made it with full of love...simpan sini buat kenang-kenangan...😍




Update 10/2/24 :
New Menu from My kitchen




Comments

CERITA KAMI

EDISI KHAS : ENROLLMENT LAILI IZZATI DI SMK AGAMA ( P) ALAWIYAH SESI 2024/2025 - 1 UMI KHALTUM

MEMORI BERSAMA KELUARGAKU (FAMILY BELAH KL).....

Kenangan Laili Izzati . .Pada usia 3 dan 4 tahun bersama cikgu Pasti Al- Islah 2 dan kwn2nya

Puisi-puisi indah