Puisi-puisi indah





Puisi yang tengelam



Aku kembali semula
dialam fantasi yang
telah lama aku tinggalkan


kini aku kembali
berkarya dialam yang penuh
dengan ayat - ayat yang indah
lagi tragis dan romatis


Aku teruja dengan
ayat-ayat yang ingin kuluahkan
didalam puisi ku
tiada yang terungkap
hanya . . . luahan
hati dan perasaan


Sekian lama aku tidak
berfantasi dengan ayat-ayat ku
berkurun lamanya
tenggelam dibawa arus masa
yang sukar diramal


Puisi yang indah

akan kunukilkan dengan

penuh kasih dan sayangku

khabaran buat dunia bahawa

Aku telah kembali


Berpuisi . . .








Comments

  1. amboi kak ana.. puitisnyeeeeeeeer.. hehhee

    ReplyDelete
  2. hehehe jangan mare yer . . .ini la jiwaku yang sebenarnyer . . .

    ReplyDelete

Post a Comment

CERITA KAMI

Kenangan Bersama Adik-adik Ku . . .

GAMBAR- GAMBAR KENANGAN ANAKKU LAILI IZZATI ( NEW UPDATED)

MEMORI BERSAMA KELUARGAKU (FAMILY BELAH KL).....

Perkahwinan Kami Adik Beradik

MAIN MASAK-MASAK BERSAMA ANAK-ANAK....